ATENTIE! Incepand cu 15 Noiembrie 2013 magazinul nostru este inchis si nu poate prelua comenzi.
Va multumim pentru intelegere.

Despre Starea Comenzilor la GaleriArt.ro

Dupa confirmarea lansarii comenzilor, pe masura ce sunt procesate, acestea vor fi afisate in Contul Personal cu anumite stari ce implica anumite caracteristici precise, dupa cum sunt detaliate mai jos. Istoricul modificarilor de stare este de asemenea inregistrat pentru fiecare comanda in parte. La schimbarea starii comenzii veti primi un e-mail de informare. Uneori, odata cu e-mailul de schimbare a starii veti primi si note infirmative referitoare la comanda, de aceea va sugeram sa cititi cu atentie aceste e-mailuri.

 

Starea Comenzilor

Stare Comanda Descriere
Salvat Comenzile Salvate nu sunt procesate de magazin, deoarece nu au fost finalizati toti pasii necesari lansarii comenzii. Comanda poate fi accesata din Contul Personal si  modificata - pot fi adaugate/sterse produse, dupa care comanda poate fi din nou salvata pentru a fi re-modificata mai tarziu, ori poate fi finalizata.
Primit Comenzile sunt afisate ca Primite daca au fost finalizate cu succes. Veti sti ca ati finalizat cu succes o comanda atunci cand primiti e-mailul de confirmare trimis in mod automat. Comenzile Primite sunt procesate in ordinea sosirii. Comenzile sosite dupa ora 17.00 in cursul saptamanii, sunt procesate a doua zi incepand cu ora 10.30. Comenzile sosite in week-end, vor fi procesate incepand cu ziua de Luni, de la ora 10.00. Este bine sa stiti ca produsele aferente comenzilor sosite Vineri, Sambata si Duminica, vor putea fi procesate cel mai devreme in ziua de Luni a saptamanii urmatoare, astfel incat expedierea lor poate fi intarziata mai mult de trei zile. Mai multe despre felul in care opereaza GaleriArt.ro, despre Metodele de Plata  si despre Metodele de Transport si Livrare.
Verificare Stoc Atunci cand sunt indicii ca exista probleme legate de stocul produselor comandate, comenzile sunt afisate cu Verificare Stoc. Aceasta stare mai este afisata si atunci cand ati ales metoda de plata cu Ordin de Plata sau depunere de numerar la ghiseul bancii. Daca ati ales sa platiti prin banca, va rugam sa nu efectuati plata pana cand primiti confirmarea stocului prin telefon sau prin e-mail.
Conflict Stoc Comenzile afisate cu starea Conflict Stoc necesita comunicarea intre client si magazin pentru rezolvarea situatiei prin inlocuirea produselor ce lipsesc de pe stoc in acel moment, prin eliminarea produselor din comanda si ajustarea totalului comenzii, sau prin alte modalitati negociate cu clientul.
In Asteptare Comenzi pentru care livrarea nu poate fi facuta pe moment dar pentru care clientul a hotarat sa astepte primirea produselor intr-un interval de timp mai mare, daca este cazul.
Verificare Plata Atunci cand primiti un e-mail ce informeaza trecerea comenzii in starea Verificare Plata puteti face plata prin ordin bancar sau cash la ghiseul bancii. Informatiile necesare platii sunt afisate in detaliile comenzii din Contul Personal. Va rugam sa faceti referire la numarul comenzii atunci cand efectuati plata. Comenzile cu starea Verificare Plata nu vor fi procesate pana cand plata nu este confirmata de banca noastra. Va sugeram sa faceti depunerile de numerar la sediul oricarei filiale a bancii noastre - in acest mod banii vor intra foarte rapid in contul nostru iar plata poate fi confirmata online. Daca plata se face prin Trezorerie, confirmarea platii poate dura pana la 48 de ore. Puteti face confirmarea platii si prin trimiterea pe fax a OP-ului vizat de banca platitorului. Daca plata pentru comenzile aflate in starea Verificare Plata nu se face in termen de 72 de ore de la primirea e-mail-ului de schimbare a starii, comanda va fi considerata ca fiind Abandonata. Mai multe despre metodele de plata.
Platit Instiintare de confirmare a platii cu succes.
In Procesare Comenzile aflate In Procesare indica faptul ca nu par a  exista probleme legate de produsele comandate, de metodele de transport si de plata alese de client.  Comenzile isi urmeaza cursul firesc, fiind trimise spre procesare in depozit, in ordinea sosirii. Procesarea inseamna verificarea informatiilor de plata, pregatirea documentelor de transport, ambalarea si securizarea produselor, transportul local al coletelor la transportator sau programarea pentru ridicarea coletelor de catre transportator. Comenzile ce se livreaza prin Curier Door-to-Door sunt procesate prioritar.
Spre Expediere Comenzi pentru care produsele au fost ambalate si securizate, pentru care au fost pregatite si tiparite documentele de transport si de plata (acolo unde este cazul, ex. la plata prin ramburs), si pentru care a fost programat transportul prin curier sau trimiterea la serviciul de coletarie din Constanta/Romania.
Expediat Comenzile Expediate au parasit depozitul nostru, au fost preluate de curierii door-to-door care urmeaza sa faca livrarea direct la adresa de destinatie sau au fost depuse la serviciul de coletarie al Postei Romane. In primul caz, va puteti astepta ca livrarea sa se faca in 24 de ore, iar in cel de-al doilea caz va puteti astepta sa primiti la cutia postala in aproximativ 72 de ore Avizul de Ridicare a Coletului de la oficiul postal de care apartine adresa de expeditie. Dupa primirea e-mail-ului in care sunteti informat ca pachetul a fost expediat, va rugam sa monitorizati cutia postala sau sa fiti prezent la adresa de destinatie pentru receptionarea coletului de la curier. Daca au trecut mai mult de 72 de ore de la acest e-mail si nu ati primit nici avizul de ridicare a coletului de la oficiul postal si nici curierul door-to-door nu a facut livrarea, va rugam sa ne contactati pentru a lamuri situatia. Este bine sa stiti ca dupa expediere, numerele documentelor de transport pot fi vizualizate in detaliile comenzii. Daca faceti investigatii directe la oficiile postale ori la curier, e bine sa aveti la indemana aceste numere pentru a usura urmarirea expeditiilor. Coletele postale expediate prin Posta Romana raman la oficiul postal timp de 10 zile pentru a putea fi ridicate. In acest interval avizarea in scris se face in mod repetat la adresa de destinatie. Curierii door-to-door vor incerca sa va contacteze telefonic inainte de a se face livrarea. Daca coletele nu sunt ridicate in acest interval, ele sunt returnate catre GaleriArt, care va considera returul ca rea vointa si refuz de ridicare a coletului, fapt care poate atrage anumite consecinte pentru client. Mai multe despre metodele de transport si livrare.
Completat Comenzile Completate sunt acele comenzi care au fost expediate si a caror plata a fost confirmata.
Retur Colet/Plata Colete pentru care clientul refuza receptia de la oficiul postal ori de la curier sau comenzi pentru care s-a returnat plata in urma negocierii cu clientul. Coletele postale expediate prin Posta Romana raman la oficiul postal timp de 10 zile pentru a putea fi ridicate. In acest interval avizarea in scris se face in mod repetat la adresa de destinatie. Curierii door-to-door vor incerca sa va contacteze telefonic inainte de a se face livrarea. Daca coletele nu sunt ridicate in acest interval, ele sunt returnate catre GaleriArt, care va considera returul ca rea vointa si refuz de ridicare a coletului, fapt care poate atrage anumite consecinte pentru client.  Mai multe despre  garantii si returnarea produselor.
Abandonat Comenzi care au fost abandonate fie la cererea clientului, fie prin acord, fie prin forta majora, fie prin neacceptarea conditiilor de operare ale magazinului GaleriArt.ro. Daca doriti sa abandonati o comanda, va rugam respectuos sa o faceti inainte ca aceasta sa fie expediata catre dvs. pentru a nu abuza de increderea pe care noi o acordam neconditionat clientilor nostri.

 

Pentru mai multe informatii despre metodele de transport si livrare va rugam sa cititi si acest articol.